کد خبر: 42569
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 آبان 1399 - 14:53

داخلی

»

کتاب

لزوم تکمیل اطلاعات نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
از همه نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران دعوت می شود برای احراز شرایط و زمینه لازم برای ثبت نام اولیه در این نمایشگاه نسبت به تکمیل و آماده سازی اطلاعات کتاب های خود اقدام کنند.
لزوم تکمیل اطلاعات نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش لیزنا، از همه نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی که علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند دعوت می شود برای احراز شرایط و زمینه لازم برای ثبت نام اولیه در این نمایشگاه، علاوه بر افتتاح حساب در بانک صادرات به عنوان بانک عامل، نسبت به تکمیل و آماده سازی اطلاعات کتاب های خود اقدام کنند. این موسسه در نظر دارد با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صنف نشر، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در اواخر آذرماه سال جاری برگزار کند.

 نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید دارای پروانه نشر یا جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و شهرستان ها باشند؛ پروانه نشر یا جواز کسب باید تا پایان دی ماه سال جاری معتبر باشد.  

همچنین، احصاء قیمت کتاب، وزن کتاب(به منظور ارائه به شرکت پست)، تهیه چکیده کتاب و تهیه عکس روی جلد کتاب (با کیفیت مطلوب) و حصول اطمینان از موجود بودن کتاب از دیگر اطلاعات لازم برای ثبت نام نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف کمک به اقتصاد نشر، رعایت عدالت توزیعی و توجه به مخاطبان و خوانندگان دور از مرکز، حرکت در مسیر فعالیت های نوآورانه و مبتنی بر فناوری اطلاعات در صنعت نشر و ایجاد فرصت برابر برای همه نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی  برگزار می شود.

لازم به ذکر است، نحوه اجرای نمایشگاه در بخش خارجی متمرکز بوده و ارسال کتاب ها به خریداران سراسر کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

 گفتنی است، زمان ثبت نام اولیه، شرایط و ضوابط حضور و ثبت نام پس از بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.