کد خبر: 42949
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 دی 1399 - 14:18

داخلی

»

کتاب

دبیر علمی و داوران مسابقات چاپ و بسته‎بندی جشنواره ملی چاپ منصوب شدند

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مدیرکل دفتر چاپ و نشر در احکامی جداگانه دبیر علمی و داوران بخش مسابقات چاپ و بسته‎بندی جشنواره ملی چاپ و نشر را منصوب کرد.‌
دبیر علمی و داوران مسابقات چاپ و بسته‎بندی جشنواره ملی چاپ منصوب شدند

به گزارش لیزنا، مهرزاد دانش در حکمی محمدحسین شهامت‌پور، فعال و طراح عرصه چاپ و بسته‌بندی و داور و برگزیده دوره‌های پیشین مسابقات جشنواره چاپ را به عنوان دبیر بخش مسابقات چاپ و بسته‌بندی بیستمین دوره جشنواره چاپ منصوب کرد‌.

وی همچنین در احکام جداگانۀ دیگری شاهین آریان‌فر، هومن اخوین، اسماعیل امینی، حسین داریانی، علی شفیعی، رامین لاهیجی، مسعود نجات، فرشاد هوشیار و حسین یاراحمدی را به ‌عنوان داوران این دوره از مسابقات جشنواره چاپ منصوب کرد.

در این دوره از جشنواره محصولات چاپ و بسته‌بندی بر مبنای چهار موضوع فنی، محتوایی، طراحی و پاسداشت زبان فارسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

پیش‌تر نیز در حکمی از سوی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر، محسن شمس به عنوان مدیر اجرایی حوزه چاپ این جشنواره منصوب شده بود‌.

در این حوزه از جشنواره در کنار بخش مسابقات محصولات چاپی، بخش انتخاب، معرفی و تکریم چهره‌های برتر چاپ سراسر کشور در عرصه‌های کارآفرینی، صادرات، و پیشکسوتی نیز انجام خواهد شد که روند آن از سوی دبیرخانه جشنواره ملی چاپ و نشر اعلام خواهد شد.

نخستین دوسالانه چاپ و نشر در دو بخش «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» زمستان سال جاری برگزار می‌شود.