کد خبر: 43120
تاریخ انتشار: شنبه, 04 بهمن 1399 - 09:28

داخلی

»

کتاب

کتاب‌های سال ۹۹ هم در نشان شیرازه داوری می‌شود

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دبیر اجرایی چهارمین جایزه طراحی کتاب ایران ( نشان شیرازه ) از داوری آثار منتشر شده در سال 1399 تا پایان مهلت ارسال آثار خبر داد.
کتاب‌های سال ۹۹ هم در نشان شیرازه داوری می‌شود

به گزارش لیزنا، مجید سامی، دبیراجرایی چهارمین جایزه نشان شیرازه از امکان حضور آثار منتشر شده در سال 1399 در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم‎گیری به عمل آمده در ستاد جایزه نشان شیرازه تمامی کتاب‎هایی که تا زمان پایان مهلت ارسال آثار به دوسالانه منتشر شده باشند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: پیش از این در فراخوان جایزه به امکان حضور آثار منتشر شده تا پایان سال 1398 اشاره شده بود که با تصمیم‎گیری به عمل آمده در ستاد دوسالانه مقرر شد کتاب‌های سال ۹۹ هم امکان شرکت داشته باشند.

سامی تصریح کرد: بر این اساس تمامی کتاب‌هایی که تا زمان پایان مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جایزه، موفق به دریافت تاییدیه اعلام وصول از دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی شده باشند می‎‏توانند در این دوره مشارکت کنند.

چهارمین دوره نشان شیرازه زمستان 1399 برگزار می‌شود و علاقه‎مندان برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به پایگاه اطلاع‎رسانی این جشنواره به آدرس https://shirazeh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

برچسب ها :