کد خبر: 30747
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 مهر 1396 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به زودی فراخوان خود را منتشر خواهد کرد

منبع : لیزنا
دبیر اجرایی سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات از فراخوان جوایز ملی انجمن در این کنگره خبر داد.
جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی  ایران به زودی فراخوان خود را منتشر خواهد کرد

 در پاسخ سوال خبرنگار لیزنا از دبیر خانه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در رابطه با جوایز ملی و اینکه انجمن در سال جاری نیز مانند سال گذشته جوایز ملی را برگزار خواهد کرد،  سید ابراهیم عمرانی، دبیر اجرایی سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات گفت: جوایز ملی به زودی فراخوان خود را منتشر خواهد کرد.

وی افزود: علت تاخیر،‌ برگزار نشدن کمیته سیاستگذاری جوایز است که باید جزئیات فراخوانها را اعلام نماید. انجمن، جوایز ملی خود را در حوزه های کتابداری حرفه ای،‌ کتابداری نظری و نیز آرشیو برگزار خواهد کرد و لوح جایزه ملی و در صورت  به نصاب نرسیدن، جایزه اثر برگزیده را به تلاشگران برگزیده خواهد داد.

عمرانی گفت: در مورد جایزه‌‌ای که به اولویتهای پژوهشی انجمن مربوط می شود نیز پیشنهادی تهیه شده که در صورت تصویب در کمیته سیاستگذاری جایزه،‌ فراخوانی جداگانه برای این جایزه نیز اعلام خواهد شد.

او در مورد شرایط ارسال آثار گفت: شرایط شرکت فرق زیادی با فراخوانهای سال گذشته نکرده و با اینهمه پس از تایید و تصویب در کمیته فراخوان منتشر خواهد شد.

یادآوری می شود جلسه این  کمیته با توجه به عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پایانی هفته آینده برگزار خواهد شد.

بر این اساس برای «بهترین فعالیت / اثر آرشیوی» جایزه ملی دکتر نورالله مرادی؛ برای «بهترین اثر نظری در حوزه علوم اطلاعات» جایزه ملی دکتر عباس حری؛ و برای «بهترین فعالیت حرفه ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات» جایزه ملی پوری سلطانی اهدا خواهد شد.

 جزئیات فراخوان دومین دوره متعاقبا اعلام می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: