کد خبر: 43493
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 اسفند 1399 - 08:34

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

اعلام نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۰

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر ارائه خدمات فرهنگی و فعالیت کتابداران در فضای مجازی نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی و ادارات ستادی خود را در ایام نوروز ۱۴۰۰ اعلام کرد.
اعلام نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۰

به گزارش لیزنا، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه ای نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی و ستادهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایام نوروز (فروردین ماه ۱۴۰۰) را اعلام کرد.

بر این اساس فعالیت کتابخانه های عمومی و ادارات ستادی  در روز پنج شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعطیل بوده و در هفته دوم فروردین ماه (روزهای ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱) در شهرهای آبی و و زرد به روال سابق و مطابق شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ارائه خدمات می پردازند. 

در این اطلاعیه تصریح شده است کتابخانه های عمومی واقع در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل هستند  اما خدمات فرهنگی توسط کتابداران در فضای مجازی دنبال خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است تعطیلی کتابخانه ها در مناطق نارنجی، صرفا مربوط به هفته دوم فرودین ماه است و ساعت کاری کتابخانه‌ها پس از ایام نوروز (۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰) به روال سابق و بر اساس با دستورالعمل ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.