کد خبر: 27178
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 09:33

داخلی

»

اخبار کتاب

بازدید معاون فرهنگی وزیرارشاد از انبار کتاب موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

منبع : لیزنا
 سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انبارهای توزیع کتاب و ملزومات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بازدید کرد.
بازدید معاون فرهنگی وزیرارشاد از انبار کتاب موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیدعباس صالحی روز چهارشنبه 13 بهمن، در محل انبار کتاب و ملزومات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واقع در جاده مخصوص کرج حاضر و از این مجموعه بازدید کرد.

صالحی از بخش های مختلف انبار بازدید و درجریان چگونگی مراحل تحویل کتاب از ناشران، ثبت سفارش، توزیع کتاب به استان ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف قرارگرفت.

دراین بازدید معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید نرم‌افزار برای توزیع کتاب درسراسر کشور تا اوایل سال آینده خبرداد.

درپایان این بازدید، دیدار دوستانه‌ای با حضور پرسنل انبارهای موسسه و معاون فرهنگی وزیر ارشاد و همراهان برگزارشد.

نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و امورانسانی معاونت امور فرهنگی، مهرزاد دانش، دبیر هیات انتخاب و خرید کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رجبعلی سالاریان، مدیر نمایشگاه‌های کتاب استانی، محسن نصراله، مدیرپشتیبانی، مجتبی نماینده، مدیرتوزیع، احمد علی میرآبادی مسئول انبار ملزومات و علی غلامی مسئول انبار کتاب در این بازدید صالحی را همراهی کردند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: