کد خبر: 30213
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 13:35

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد

تقدیر از دو پیشکسوت و یک کارآفرین در جشن صنعت چاپ استان مازندران

منبع : لیزنا
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از برگزاری جشنواره صنعت چاپ و تقدیر از پیشکسوتان و کارآفرینان این استان خبر داد.
تقدیر از دو پیشکسوت و یک کارآفرین در جشن صنعت چاپ استان مازندران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به برگزاری جشن روز صنعت چاپ در این استان گفت: روز 11 شهریور ماه جشن ملی صنعت چاپ در این استان برگزار و از دو تن از پیشکسوتان این استان تقدیر خواهد شد

وی ادامه داد: برای این روز دو برنامه در نظر گرفته شده است و پیش از ظهر فعالان چاپی استان دیداری با استاندار خواهند داشت. در این نشست اهالی صنف چاپ درباره مشکلات خود به گفت‌و‌گو خواهند پرداخت. عصر همین روز نیز برنامه تقدیر از پیشکسوتان با حضور استاندار و دیگر مسئولان شهری در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

جاودانی از برگزاری کارگاه آموزشی در حاشیه جشن روز صنعت چاپ خبر داد و گفت: در کنار برگزاری مراسم و تقدیر از پیشکسوتان، کارگاه آموزشی نیز برای چاپخانه‌داران برگزار خواهد شد. همچنین در کنار تقدیر از پیشکسوتان صنعت چاپ، یکی از کارآفرینان استان نیز در این مراسم تقدیر خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران درباره تعداد چاپخانه‌ها در استان عنوان کرد: بیش از 500 واحد چاپی در استان به فعالیت می‌پردازند و نزدیک به پنج هزار نفر نیز در حوزه چاپ اشتغال دارند.

 

بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری هفدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ، جشن روز ملی صنعت چاپ در ٣٠ استان کشور برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: