کد خبر: 35307
تاریخ انتشار: شنبه, 09 تیر 1397 - 10:31

داخلی

»

اخبار کتاب

سودابه امینی مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

منبع : لیزنا
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکم سرپرستی سودابه امینی را به مدیرکلی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارتقا داد.
سودابه امینی مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حکم انتصاب مدیرکل جدید به پیشنهاد معاون فرهنگی به امضای فاضل نظری مدیرعامل کانون رسیده است.

در این حکم آمده است: صیانت و تعالی هنر و ادبیات به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی علاوه بر این که یک ماموریت سازمانی بخشی در کانون است، یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به حساب می‌آید. به این معنا تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

مدیرعامل در پایان اظهار امیدواری کرده است که با همت مجدانه و تلاش عالمانه مدیرکل جدید و مجموعه ذیربط از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات نوجوان در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

سودابه امینی نویسنده و شاعر، اسفند سال 1396 به عنوان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون منصوب شده بود.

او طی سال‌های خدمت طولانی در کانون، مدت 7 سال به عنوان مربی ادبی در کانون استان تهران فعالیت کرد و پس از آن به مدت 8 سال کارشناس مسوول آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران و طراح و مجری انجمن‌های ادبی کانون ازسال 75 تا ۸۳ بود.

این شاعر در ادامه به مدت 11سال کارشناس مسوولی معاونت فرهنگی و پس از آن کارشناس مسوولی آفرینش‌های ادبی و هنری و داوری جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی کانون را در کارنامه خود ثبت کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: