کد خبر: 25373
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 مهر 1395 - 08:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت روز جهانی کودک

نشست کتابخوان ویژه خردسالان در کتابخانه مرکزی تبریز

منبع : لیزنا
در آستانه فرارسیدن روز جهانی کودک نشست کتاب خوان ویژه خردسالان در کتابخانه عمومی مرکزی تبریز،استان آذربایجان شرقی، برگزار شد.
 نشست کتابخوان ویژه خردسالان در کتابخانه مرکزی تبریز

 به گزارش لیزنا، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی مرکزی تبریز روز پنج شنبه پانزدهم مهر به مناسبت روز جهانی کودک ویژه خردسالان برگزار شد. در این نشست خردسالان کتاب هایی را که والدینشان برایشان خوانده بودند را با زبانی شیرین برای سایر دوستان خود معرفی کردند.

 

کتاب‌های «کسی کفش نمی خرد؟» نوشته کبری هاشمی، توسط باران علیوندی؛ «اولین قلک من» نوشته رضا رضایی نصیر، توسط سیدهادی دیبایی؛ «می آیی اسباب بازی ها را جمع کنیم» نوشته رودابه کمالی، توسط ثنا تقی پور؛ «دیزی دکتر» نوشته مندی راس، توسط زهرا هاشمی؛ «شنگول و منگول» نوشته هما احسان، توسط سارا مهدوی؛ «ریحانه و چادر صورتی» نوشته فریبا زارع، توسط آیدا قنوی و «اردک کشاورز» نوشته مارتین وادل، توسط سیده پینار ادیبی در این نشست معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

 

 گفتنی ست در ایران، روز ۱۶ مهر (۸ اکتبر) به‌عنوان روز جهانی کودک جشن گرفته می‌شود و فرصت مناسبی است تا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پدر و مادرها بچه‌های خود را از اول با کتاب مانوس کنند چرا که این کار تا آخر عمر همراه با آنها خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: