کد خبر: 31059
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مهر 1396 - 11:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی قائنات خراسان‌جنوبی در روز جهانی کودک

منبع : لیزنا
 شماری از کتابخانه‌های عمومی شهرستان قاینات همزمان با فرا رسیدن هفته کودک، با برگزاری برنامه‌هابی متنوع، پذیرای جمعی از اعضای کودک و نوجواِ خود شدند.
ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی قائنات خراسان‌جنوبی در روز جهانی کودک

به گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی، کتابخانه‌های عمومی واعظ اسفدنی، شهدای خضری دشت‌بیاض و فردوسی شهرستان قاینات همزمان با فرا رسیدن هفته کودک با برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون: ایستگاه نقاشی، نمایش عروسکی، مسابقه شعرخوانی و بازدید کودکان از کتابخانه‌ها، پذیرای جمعی از اعضای کودک شدند.

مراسم مشترک کتابخانه‌ عمومی واعظ اسفدنی و فرهنگسرای اسفدن برای کودکان

در یکی از این برنامه‌ها، کتابخانه‌ عمومی واعظ اسفدنی با همکاری فرهنگسرای اسفدن ویژه برنامه مشترکی را با محوریت بخش‌های متنوعی همچون: ایستگاه نقاشی، اجرای سرود و سخنرانی کارشناس روانشناسی با موضوع «کودک و خانواده» برگزار کردند.

اجرای نمایش عروسکی، مسابقه شعر برای بچه‌ها، عضویت رایگان کودکان ۲ تا ۶ سال در کتابخانه فرهنگسرا و کتابخانه عمومی واعظ اسفدنی، بازدید از مهد کودک‌ها و قدردانی از مربیان، نشست قصه‌خوانی برای کودکان و برگزاری نشست کتاب‌خوان و نمایشگاه کتابِ کودک از دیگر برنامه‌هایی بود که در این هفته توسط کتابخانه عمومی واعظ اسفدنی برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه کتابخانه عمومی فردوسی اسفشاد به مناسبت روز جهانی کودک

کتابخانه عمومی فردوسی اسفشاد نیز همزمان با روز جهانی کودک با برگزاری برنامه‌ای ویژه، ضمن گرامیداشت این روز، در قالب مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کودکان شرکت کننده در این جشواره تقدیر کرد.

گفتنی است برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «عاشورا» و برپایی کارگاه ساخت کاردستی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

برنامه‌های متنوع کتابخانه عمومی شهدای خضری دشت بیاض در روز جهانی کودک

 

کتابخانه عمومی شهدای خضری دشت‌بیاض نیز همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک با برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی، آشنایی با کتاب و کتابخانه، نقاشی روی سفره، مسابقه نقاشی عاشورا، مسابقه دلنوشته‌ای به امام حسین(ع) و برپایی نمایشگاه کتاب «حماسه حسینی»، این روز را با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان عضو این کتابخانه گرامی داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: