کد خبر: 31880
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 آذر 1396 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه شهید باتر شهر درود بازدید کرد

منبع : لیزنا
حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه شهید باتر شهر درود  بازدید کرد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه شهید باتر شهر درود بازدید کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی نیشابور از بازدید حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و شهر فیروزه در مجلس شورای اسلامی ازکتابخانه شهید باتر شهر درود خبر داد.

محمدرضا مقدم پاشا ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر گرمابی در دیدار با مسئول و کتابدار این کتابخانه از بخش های مختلف کتابخانه مانند سالن مطالعه، بخش امانت، مخزن کتاب، بخش کودک و نوجوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات، به ویژه کمبودهای کتابخانه شهید باتر قرار گرفت. کمبود فضای استاندارد، فرسوده شدن تجهیزات اداری، کمبود منابع کتابخانه ای مناسب از جمله مهم ترین مشکلات کتابخانه شهر درود است.

وی افزود: با پی گیری های صورت گرفته، حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و شهر فیروزه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضورشهردار، بخشدار و اعضای شورای شهر درود برگزار شد در خصوص ساخت دوم طبقه کتابخانه شهید باتر قول مساعدت و همکاری داد.

 گفتنی است در حاشیه این دیدار گزارشی از فعالیت ها، تعداد اعضا و تعداد کتاب‌های این کتابخانه به حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و شهر فیروزه در مجلس شورای اسلامی ارائه شد و  وی ضمن تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی بر  رفع مشکلات  این حوزه تاکید کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: