کد خبر: 32896
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1396 - 11:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امروز در  فرهنگسرای بهمن کتاب «خدا برایم کافیست» رونمایی و معرفی می شود

منبع : لیزنا
 داستان زندگی نادیا شفقی باعنوان «خدا برایم کافیست» در ویژه برنامه «پاتوق کتاب» فرهنگسرای بهمن رونمایی و معرفی می شود.
امروز در  فرهنگسرای بهمن کتاب «خدا برایم کافیست» رونمایی و معرفی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ این برنامه از ساعت 16 روز دوشنبه نهم بهمن بامشارکت شرکت صنعتی زرماکارون در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.

نادیا شفقی پدیدآورنده این کتاب، داستان زندگی خود را درحضور جمعی از اعضای کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن و دوستداران عرصه کتاب و کتابخوانی معرفی می کند.

در بخشی از پیش گفتار این کتاب آمده است، وقتی می شنوم کسی آه می کشد و می گوید زندگی سخت است وسوسه می شوم از او بپرسم در مقایسه باچه؟

بیشتر مردم از نداشتنی هایشان از اینکه نتوانستند دنیا را به زانو دربیاورند، از زمین و زمان گله دارند! در برابر مشکلات زندگی خیلی زود زانوهایشان زمین می خورد، طوری که اگر از آن ها بپرسی بادنیا چندچندی؟ آهی می کشند و می گویند: باختم ...

نشر آموزشی تالیفی ارشدان این کتاب را در سال 95 در 442 صفحه و با موضوع داستان های فارسی قرن 14 و با شمارگان1000 نسخه منتشر کرد.

 

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058437 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: