کد خبر: 32950
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 بهمن 1396 - 20:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش ملی بزرگداشت نخبگان خاندان قریب برگزار شد

منبع : لیزنا
 همایش ملی «مفاخر آفتاب: بزرگداشت نخبگان خاندان قریب» با همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.
همایش ملی بزرگداشت نخبگان خاندان قریب برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، همایش ملی مفاخر آفتاب «بزرگداشت نخبگان خاندان قریب» با همکاری بنیاد نخبگان استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، شهردار اراک، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولین و مردم فرهنگ دوست اراک، در فرهنگسرای شهر برگزار شد.

در این همایش داود تاجران، شهردار اراک، به بیان مطالبی در خصوص اهمیت تکریم نخبگان پرداخت. سپس در بخش‌های مختلف رئیس بنیاد نخبگان استان، مدیرکل دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد نخبگان، رئیس گروه گلشن ابرار پژوهشگاه باقرالعلوم حوزه علمیه قم، معاون سیاسی امنیتی استاندار، دکتر بدرالزمان قریب و دکتر احمد قریب سخنرانی کردند.

همچنین ۶۰ جلد کتاب با عنوان «مفاخر آفتاب» از سوی بنیاد ملی نخبگان به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد و در ادامه با اهدای لوح تقدیر و تندیس همایش، از نخبگان خاندان قریب تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

قرائت شعر توسط استاد محتشم مؤمنی، رونمایی از کتاب مفاخر آفتاب، رونمایی از تمبر یادبود همایش، پخش کلیپ مفاخر استان و مفاخر آفتاب، افتتاح نمایشگاه اسناد، عکس و کتب مرتبط با خاندان قریب و موسیقی زنده گروه سماعیان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: