کد خبر: 33244
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 بهمن 1396 - 14:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در هشتمین نشست تئاتر کاغذی اجرا می شود

نمایش نامه خوانی و بررسی نمایش نامه یه کلیک کوچولو

منبع : لیزنا
هشتمین نشست تئاتر کاغذی با حضور محمدرضا کوهستانی، مصطفی محمودی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
نمایش نامه خوانی و بررسی نمایش نامه یه کلیک کوچولو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در هشتمین نشست تئاتر کاغذی نمایش نامه یه کلیک کوچولو نوشته محمدرضا کوهستانی، معرفی، نمایش نامه خوانی و نقد و بررسی می شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۸ بهمن  ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود،  پرستو نوری، پوریا تاری، زینب خاتون پناهنده، حسین جز جوادی، شکوفه جعفری، حمید دارابی، امیرا رضایی به کار گردانی حسین جزجوادی نقش خوانی می کنند.

این گزارش در ادامه می افزاید: یه کلیک کوچولو در سه اپیزود، روایتگر سه قصه متفاوت از آدم های اطراف ماست. سه زن و سه مرد که ناخواسته رازهای کوچک شان برملا می شود و زندگی جدیدی برای شان رقم می خورد تا دیگر هیچ‌‌ چیز مثل قبل نباشد.

بر اساس این گزارش، نمایش نامه یه کلیک کوچولو نوشته محمدرضا کوهستانی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و در سال جاری در ۸۵ صفحه قطع رقعی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط نشر اختران به قیمت 8 هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست های تئاتر کاغذی، نمایش نامه های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت آباد نوشته محمد مساوات، بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می کند نوشته مریم منصوری و لابی نوشته آرش عباسی معرفی، نمایش نامه خوانی و بررسی شده بود.

گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه های منتشرشده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: