کد خبر: 34107
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 15:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قدردانی محمد اله‌ياری از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور

منبع : لیزنا
محمد اله یاری پس از ۴۶ ماه حضور در نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
قدردانی محمد اله‌ياری از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه ها با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی نهاد کتابخانه ها، پس از ۴۶ ماه حضور در نهاد، به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

محمد اله یاری در پی این انتساب طی نامه ای به دبیرکل نهاد از حمایت های وی تشکر کرد که مشروح آن به این شرح است:

برادر فرهیخته و دانشمند

دبیرکل گرانمایه و محبوب، جناب آقای علیرضا مختارپور

با سلام و تحیات

ایام پر برکت و سراسر نور و فیض ماه شعبان بر جنابعالی مبارک باد. به مدد انفاس قدسی معصومین و عالی مقامان (علیهم السلام) مولود این ماه عزیز، برایتان در هدایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دوره مدیریتی جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم و همواره دست دعا بر آسمان دارم.

خداوند بزرگ را شاکرم بر نعمتی که در چهارسال گذشته بر این بنده حقیر ارزانی داشت و توفیق همراهی با جنابعالی و سایر مدیران و همکاران محترم در خدمت به کتابداران، کتابخانه های عمومی و مردم عزیز کشورمان را نصیبم نمود.

با مدیریت و درایت جنابعالی کارهای فراوانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد و گشایش های فراوانی برای همکاران خدوم و کتابداران کم ادعا و زحمتکش کتابخانه های عمومی کشور فراهم شد که از این بابت بسیار خرسندم و از اینکه عضو کوچکی از این تیم مدیریتی بوده ام بر خود می بالم.

حسرت فراوانی نیز دارم از بابت کارهایی که بیش از این می توانستم انجام دهم و احیانا با اهمال در انجام و به اجرا رساندن آنها تاخیر کردم.

حال که با عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت سخاوتمندانه جنابعالی، انجام مسئولیت در سنگر مهم دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دوش کم توان این سرباز گذاشته شده است، امید دارم بابت کاستی ها و قصورها بنده را حلال نمایید تا با طیب خاطر به خدمت در سنگر جدید بپردازم.

اطمینان دارم با انتخاب فرد شایسته ای که جایگزین حقیر می نمایید، کارها و ماموریت های نهاد در این معاونت با شتاب و سرعت مناسب تا رسیدن به سرمنزل مقصود، به انجام خواهد رسید.

برایتان سربلندی و عزتمندی روزافزون از درگاه خداوند متعال خواهانم و پیوسته نیازمند دعای خیرتان در حق این برادر کوچک تان هستم.

برادر کوچکتان / محمد اله یاری فومنی / اول اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت

 

دبیر کل نهاد نیز در پاسخ به این نامه برای محمد اله یاری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. متن پاسخ دبیر کل نهاد به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای محمد اله یاری

با سلام

اینک که با درخواست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر محترم و نیز هماهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مسئولیت جدیدی منصوب شده اید، وظیفه خود می دانم از زحمات و خدمات شما برادر عزیز در طول تصدی معاونت امور کتابخانه ها و کتابخوانی این نهاد، تقدیر و تشکر کرده و برای شما در مسئولیت جدید توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسألت نمایم.

ومن الله التوفیق / علیرضا مختارپور / دبیرکل

سلام
|
Germany
|
1397/02/07 - 02:04
2
0
حیف شد آقای الهیاری کنار آقای مختارپور خوب کار می کردند‌
امیری
|
Iran
|
1397/02/03 - 12:51
2
3
با تشکر از خدمات آقای الهیاری فومنی انشالله شاهد تغییراتی در بقیه حوزه ها هم باشیم... و روح تازه ای در بدنه نهاد ساری و جاری شود
کتابدار
|
Iran
|
1397/02/03 - 11:51
4
4
هنوز تو فضای جنگیم ما. سرباز، سنگر. کلمات معادل ندارن این واژه ها؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: