کد خبر: 34772
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 خرداد 1397 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های استان مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
 ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های عمومی حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) برگزار شد.
ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های استان مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های عمومی حضرت زهرا (س) شهر مهاجران و امام خمینی (ره) روستای گرکان شهرستان آشتیان برگزار شد.

نشست کتاب‌خوان در کتابخانه حضرت زهرا (س) مهاجران

نشست کتاب‌خوان با موضوع آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از بانوان در کتابخانه عمومی حضرت زهرا (س) شهر مهاجران برگزار شد. «جنایت‌های ما در خرمشهر» نوشته محمد نبی ابراهیمی؛ «در چند قدمی خرمشهر» نوشته حجت‌الله ایزدی؛ «خرمشهر در آتش» نوشته رضا صبری؛ «یک‌لقمه آسفالت» نوشته غلامرضا قائنی ثانی؛ «صبح خرمشهر» نوشته مریم عرفانیان و «اولین مسافر خرمشهر» نوشته مرتضی مساح از آثار معرفی شده در این نشست بود.

جمع‌خوانی کتاب «فاتحان خرمشهر» در کتابخانه امام خمینی (ره) روستای گرکان

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و با هدف تجدید خاطره و مطالعه آثار دفاع مقدس، کتاب «۵۲۰ روز بعد همان نقطه» روایت امیر سرتیپ مسعود بختیاری از سری کتاب‌های «فاتحان خرمشهر» با حضور بانوان در کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) روستای گرکان شهرستان آشتیان جمع خوانی شد.

در بخشی از این کتاب آمده است: «روز سوم خرداد یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ نظامی و ملی ماست. با آزادی خرمشهر حداقل خواست صدام حسین از حمله به ایران که گرفتن ساحل شمالی اروند بود برای اینکه بتواند ادعای حاکمیت خودش را بر اروند ثابت کند، برای همیشه تاریخ نقش بر آب شد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: