کد خبر: 35058
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 09:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه اندازی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در سیستان و بلوچستان

منبع : لیزنا
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان از تامین اعتبار و اختصاص بودجه لازم برای خرید یک دستگاه اتوبوس کتاب‌خانه‌ سیار کانون خبر داد.
راه اندازی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در سیستان و بلوچستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدهادی مرعشی در دیدار با مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاثیری که کتاب‌خانه‌های سیار کانون در رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد این مجوز  دریافت شده است و به‌زودی یک دستگاه اتوبوس در اختیار این نهاد فرهنگی قرار خواهد گرفت.

 وی هم‌چنین خواستار گسترش همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و افزود: تلاش مربیان این مجموعه تاثیرگذار بر تقویت و توسعه دید کودکان به زندگی و حس مسوولیت‌پذیری آنان قابل ستایش و قدردانی است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به سابقه‌ی حضور خود در کانون گفت: من بچه‌ی کانون هستم و اگر موفقیتی به دست آورده‌ام از برکت عضویت در کانون پرورش فکری بوده چرا که کانون کودکان را با آمادگی و برخوردار از یک نگاه زیبا وارد جامعه می‌کند.

مرعشی در ادامه با یادآوری خاطرات خود از مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان عنوان کرد: رفع مسایل و مشکلات کانون در اولویت اول قرار دارد و بسیاری از این موانع را می‌توان با همت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتفع ساخت.

در این دیدار هم‌چنین پیش از سخنان معاون امنیتی و انتظامی استانداری، معصومه هادی مدیرکل کانون  استان سیستان و بلوچستان ضمن معرفی فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون خاطرنشان کرد: با توجه به انعطاف‌پذیری، گوناگونی و جذابیت فعالیت‌های کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می‌توان کارهای ماندگاری انجام داد که این مهم همت تمامی دلسوزان و متخصصان را می‌طلبد.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: با توجه به آسیب‌هایی که متوجه کودکان و نوجوانان است، برای ارتقای سلامت روانی و مصونیت اجتماعی آن‌ها، برنامه‌هایی در دست اقدام است که آگاهی بخشی و توان‌مندی  این گروه‌های سنی را به دنبال خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: