کد خبر: 25231
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 شهریور 1395 - 12:10

داخلی

»

اخبار کتاب

تا پایان هفته 6 استان میزبان جشنواره صنعت چاپ می‌شوند

منبع : لیزنا
مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند برگزاری جشنواره استانی صنعت چاپ گفت: جشنواره استانی در هفت استان کشور برگزار شده است و تا پایان هفته 6 استان دیگر نیز میزبان برگزاری جشنواره صنعت چاپ خواهند بود.
تا پایان هفته 6 استان میزبان جشنواره صنعت چاپ می‌شوند

 به گزارش لیزنا، محمودرضا برازش با اشاره به روند برگزاری جشن صنعت چاپ در استان‌های کشور عنوان کرد: از عید قربان جشن‌های صنعت چاپ در استانها با سرعت بیشتری در حال برگزاری است و در روزهای آتی 6 استان کشور میزبان برگزای جشن صنعت چاپ خواهند بود.

 

وی افزود: روز یکشنبه (28 شهریورماه) جشن صنعت چاپ در استان‌های گلستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار می‌شود. همچنین روز دوشنبه (29 شهریورماه) نیز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و ایلام میزبان برگزاری جشن صنعت چاپ خواهند بود.

 

برازش با اشاره به مصوبه شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ تصریح کرد: خوشبختانه امسال همه استان‌ها می‌توانند جشنواره صنعت چاپ را در استان‌های خود برگزار کنند. تا به امروز نیز جشنواره صنعت چاپ در استان‌های سمنان، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان رضوی و فارس برگزار شده است و برگزیدگان این استان‌ها معرفی شده‌اند. امیدوارم که در ادمه نیز این جشن‌ها با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: البته با توجه به وضعیت جوی جشنواره های استاني صنعت چاپ در استان‌های جنوبی کشور در مهرماه برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ از اوایل شهریور ماه آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریورماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: