کد خبر: 28871
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 خرداد 1396 - 14:08

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز حرکت کتابخانه سیار روستایی رزن همدان از مهر1396

منبع : لیزنا
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز فعالیت کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان رزن هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
آغاز حرکت کتابخانه سیار روستایی رزن همدان از مهر1396

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید محمدرضا جوادی در اولین نشست خبری امسال که با محوریت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در آستانه تابستان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: این کتاب‌خانه سیار روستایی چهل و یکمین مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان است.

وی در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های کانون همدان برای اوقات فراغت تابستان پرداخت و از اجرای ۳۲۰ برنامه با شعار شادی،‌ بالندگی و خلاقیت در این فصل خبر داد.

جوادی گفت: فعالیت‌ها از ۲۰ خرداد آغاز شده و مراکز کانون مطابق با آیین‌نامه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌های تبلیغاتی و هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوعی را به مخاطبان ارایه خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ادامه یادآور شد: مهم‌ترین فعالیت‌ها در کارگاه‌های فرهنگی، هنری،‌ علمی، ادبی، دینی و سرگرمی‌های خلاقانه ارایه می‌شود.

جوادی هم‌چنین افزود: کارگاه‌های نقاشی،‌ خوش‌نویسی، ‌سفال‌گری،‌ سرود، ‌تئاتر، انیمیشن در بخش هنری، قصه‌گویی، بحث آزاد، کتاب و کتاب‌خوانی، ‌کاردستی در بخش فرهنگی و نقد ادبی،‌ مشاعره و... در بخش ادبی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت برپایی کارگاه‌های نجوم،‌ معرفی و شناخت محیط اطراف، ویژه‌برنامه‌‌ی «بر بام فلک» و «دست‌سازه‌های من» از جمله فعالیت‌های علمی این دوره و روخوانی قرآن و آشنایی با احکام و... نیز در حوزه دینی ارایه می‌شود.

جوادی با بیان اینکه برگزاری اردوها و بازی‌های بومی و محلی از دیگر اقدام‌های کانون در اوقات فراغت تابستانی خواهد بود، مهم‌ترین ویژگی این دوره را نسبت به سال گذشته در عنوان کلی،‌ افزایش کمی و کیفی و نوع برنامه‌های اجرایی دانست.

مدیرکل کانون استان همدان در این نشست رسانه‌ای گزارش جامعی از فعالیت‌ها و برنامه‌های یک سال گذشته این مجموعه ارائه کرد و گفت: در حال حاضر ۵۴هزار کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هستند و در طول سال از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: