کد خبر: 38280
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 دی 1397 - 09:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور پرشور کودکان و نوجوانان در برنامه های کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
 به همت کتابداران برنامه های کتاب محور در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در هفته سوم دی ماه برگزار شد.
حضور پرشور کودکان و نوجوانان در برنامه های کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش لیزنا، کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در هفته سوم دی ماه پذیرای جمعی از کودکان و نوجوانان این استان شدند.

نشست جمع خوانی با حضور اعضای کودک کتابخانه شهید صدوقی فرادنبه برگزار شد.

منیژه رحیمیان، مسئول کتابخانه عمومی شهید صدوقی فرادنبه گفت: کتاب «امیرکبیر» نوشته فرهاد حسن زاده، توسط اعضای کودک کتابخانه معرفی و جمع خوانی شد و کودکان با زندگینامه و شخصیت امیرکبیر آشنا شدند.

گفتنی است کتاب «امیرکبیر» از سری کتاب های کتابخوان ماه و مناسب برای گروه سنی (د) و (ه) است. این کتاب زندگانی میرزاتقی‌خان امیرکبیر را با نثر و روایتی داستانی از کودکی تا زمان مرگ و دوران طلایی صدارتش در حکومت قاجار را روایت می کند.

 

نشست جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی شهید کریمیان آلونی برگزار شد

مهدی شیخی، مسئول کتابخانه عمومی شهید کریمیان آلونی گفت: با حضور جمعی از اعضای نوجوان  کتابخانه کتاب «امیرکبیر» نوشته فرهاد حسن زاده از سری کتب کتاب خوان دی ماه جمع خوانی شد و کودکان با زندگی نامه و شخصیت وی آشنا شدند.

 

همچنین نشست قصه گویی از کتاب «عصر طلایی دایناسورها» نوشته عرفان خسروی ویژه اعضای کودک کتابخانه برگزار شد.

گفتنی است کتاب «عصر طلایی دایناسورها» از سری کتب کتابخوان دی ماه است که مخاطب آن اطلاعاتی جالب درباره دایناسورها به دست می آورد.

 

نشست کتاب‌خوان مدرسه ای توسط کتابخانه عمومی شهید مفتح هفشجان برگزار شد

جواد بهمینه، مسئول کتابخانه عمومی شهید مفتح هفشجان با اعلام این خبر گفت: در این نشست که با حضور بیش از ۲۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه فجر برگزار شد  ۵ نفر از دانش آموزان تجربه خواندن کتاب های خود را با دیگر دوستانشان به اشتراک گذاشتند.

بهمینه افزود: در این نشست کتاب‌خوان مدرسه ای، کتاب های «زنبور پرکار» نوشته آرزو رمضانی، توسط ستایش کرمی؛ «یک دوست مهربان» نوشته زهرا عبدی،توسط مریم گودرزی؛ «گنجشکگ پنبه دانه» نوشته محمدرضا سرشار، توسط ستایش اسماعیل زاده؛ «مرغ سقا» نوشته مرتضی امین، توسط توتیا یکتا؛ «گرگی که نبود» نوشته علی بابا جانی، توسط آیسا امیری و کتاب «آش نذری» نوشته طاهره خردورز، توسط آیسا هادی پور معرفی و ارائه شد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و یک جلد کتاب به افراد ارائه دهنده از آنها تقدیر شد.

 

نشست جمع خوانی کتاب با حضور اعضای فعال کودک در کتابخانه عمومی حافظ مال خلیفه برگزار شد

بهروز صالحی، مسئول کتابخانه عمومی حافظ مال خلیفه گفت: با حضور جمعی از اعضای فعال کودک این کتابخانه کتاب «عصر طلایی دایناسورها» نوشته عرفان خسروی، از انتشارات نشر طلایی و از مجموعه کتب کتابخوان دی ماه جمع خوانی شد و اعضای کتابخانه خواندن این کتاب را با یکدیگر تجربه کرد.

 

کتابخانه قیصر امین پور کاج با برگزاری نشست کتاب‌خوان میهمان مدرسه راهنمایی شهید باهنر شد

فاطمه طهماسبی، مسئول کتابخانه قیصر امین پور کاج گفت: کتابخانه قیصر امین پور کاج با برگزاری نشست کتاب‌خوان در مدرسه راهنمایی شهید باهنر میهمان نوجوانان کتابخوان این مدرسه شد.

در این نشست  کتاب های «منابع آب در زمین»  نوشته علیرضا اسبقی، توسط محمد حسین زکی زاده (دانش آموز)؛ «جانوران بی مهره» نوشته کلرلولین، توسط محمد مهدی نظریان(دانش آموز)؛ «راز زندگی جانوران» نوشته علی رحمانی، توسط ابراهیم عسگری(دانش آموز)؛ «راز مواد» نوشته علاء نوری، توسط امیدرضا نظری(دانش آموز) و کتاب «گرما و آتش» نوشته علاءنوری، توسط مسیب نظری(دانش آموز) معرفی و ارائه شد.

 

نشست جمع خوانی کتاب با حضور اعضای فعال کودک در کتابخانه شهدا چالشتر برگزار شد.

احمد حیدری، مسئول کتابخانه شهدای چالشتر گفت: با حضور جمعی از اعضای فعال کودک این کتابخانه کتاب «امیرکبیر» نوشته فرهاد حسن زاده از مجموعه کتب کتابخوان دی ماه جمع خوانی شد و کودکان با سرگذشت این چهره ماندگار تاریخ ایران آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: