کد خبر: 39648
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در راستای امضای تفاهم نامه بنیاد شهید و نهاد کتابخانه های عمومی کشور:

جلسه ستاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان
طی جلسه سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، فعالیت‌های مشترک در زمینه واگذاری کتابخانه تخصصی بنیاد شهید و همچنین اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی بررسی شد.
جلسه ستاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش لیزنا، مصطفی شمس الدینی پور، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی در جلسه ای که پیرامون اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه برگزار شد عنوان کرد: شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و امروزه بیش از هر زمان دیگری باید زندگی شهدا را الگو قرار دهیم .

احمد آزادوار، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه اظهار داشت: بنیاد شهید در راستای امضای تفاهم نامه این بنیاد و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر دارد «کتابخانه تخصصی شهید و شهادت» این بنیاد را به اداره کل کتابخانه های عمومی واگذار نماید تا مورد بهره برداری عموم مردم قرار گیرد.

مصطفی شمس الدینی پور در راستای انجام فعالیت های فرهنگی مشترک از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه شهید حاج یونس زنگی آبادی خبر داد و گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان مجری این مسابقه است و کارگروه برگزاری مسابقه تشکیل شده است که اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری این مسابقه پس از بررسی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است کتابخانه تخصصی شهید در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران دایر می باشد و 9000 جلد کتاب در این کتابخانه موجود می باشد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: