کد خبر: 40021
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 مرداد 1398 - 14:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی شهدای سیردان در استان قزوین افتتاح شد

منبع : روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین
کتابخانه عمومی شهدای سیردان از توابع شهرستان قزوین با حضور رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین افتتاح شد.
کتابخانه عمومی شهدای سیردان در استان قزوین افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی شهدای سیردان از توابع شهرستان قزوین با حضور رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ محمد حسنی، بخشدار طارم سفلی؛ رضا کشاورزحداد، شهردار سیردان و جمعی از مسئولان و اهالی سیردان افتتاح شد.

رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در حاشیه ی مراسم افتتاح این کتابخانه گفت: توسعه فضاهای مطالعاتی ایمن و استاندارد و افزایش خدمات فرهنگی، مهم ترین اولویت اداره کل کتابخانه های عمومی استان است. یکی از راه های توسعه خدمات کتاب و کتابخوانی در سطح استان افزایش کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، افزایش امکانات و فضاهای مطالعاتی است که احداث کتابخانه از جمله ی این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا طی سال های اخیر کتابخانه هایی در سطح استان راه اندازی شده تا امکان ارائه هرچه بهتر خدمات به مخاطبان فراهم شود که از جمله ی این اقدامات احداث کتابخانه عمومی شهدای سیردان پس از چندین سال پیگیری و رفع مسائل و مشکلات در این زمینه بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان از افتتاح چند باب کتابخانه شهریور ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی شهدای سیردان با همکاری شهرداری سیردان با مساحت ۱۴۰ مترمربع در سیردان افتتاح شد و دارای امکاناتی نظیر بخش های کودک، نوجوان، بزرگسال، سالن مطالعه، خدمات اینترنتی، بخش نشریات است. پروژه ساخت این کتابخانه از سال ۹۰ آغاز شد که به دلیل برخی مشکلات و کمبودها تاکنون امکان بهره برداری از آن وجود نداشت. این کتابخانه با همت و پیگیری مستمر اداره کل کتابخانه های عمومی استان و حمایت شهرداری سیردان و بخشداری طارم سفلی، افتتاح شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: