کد خبر: 39938
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 تیر 1398 - 09:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه نقاشی گل‌ومرغ (پیشرفته) در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

منبع : روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک
کارگاه نقاشی گل‌ومرغ (پیشرفته)، هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در دهه کرامت 1398 خورشیدی و آغاز جشن‌های فرخنده‌زادروز امام رضا علیه‌السلام در این گنجینه برگزار می‌شود.
کارگاه نقاشی گل‌ومرغ (پیشرفته) در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، کارگاه نقاشی گل‌ومرغ (پیشرفته) با آموزش شکوفه جعفری، نقاش و پژوهشگر هنرهای سنتی، به رایگان در روز دوشنبه 17 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 10 تا ساعت 13 برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از 13 تا 23 تیر 1398 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. این جشنواره، برنامه‌های گوناگون فرهنگی در حوزه فرهنگ رضوی و تخصصی در گستره‌های کتاب‌داری و موزه‌داری و گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی دربرمی‌گیرد، با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز شده، با آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت.

کارگاه نقاشی گل‌ومرغ (پیشرفته) در روز دوشنبه 17 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 10 تا ساعت 13 برگزار می‌شود. دوستداران حضور در این کارگاه می‌توانند در روز یک‌شنبه 16 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 14 تا ساعت 16 با شماره تلفن 66700988 داخلی 133 تماس گرفته و نام خود را بنویسند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: