کد خبر: 42276
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 شهریور 1399 - 08:15

داخلی

»

کتاب

برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال زنجان

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
دومین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان با بخش ویژه آثار حوزه دفاع مقدس، مدافعین حرم و 3535شهید استان زنجان برگزار می‌شود.
برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال زنجان

به گزارش لیزنا، دومین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان با همکاری این موسسه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون برگزار می شود.

آثار منتشر شده مولفان و پدید آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه زنجان شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان زنجانی در تمام حوزه‌ها و آثاری که برای اولین بار در سال 1398با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند می توانند در دومین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان شرکت کنند و داوری شوند.

گفتنی است، ملاک داوری آثار ارسالی به این دوره از جایزه کتاب سال زنجان سال انتشار و شناسنامه کتاب خواهد بود.
در این جایزه، ویراست جدید آثار علمی، اگر به تشخیص گروه داوری، 40درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد مجددا قابل بررسی خواهد بود.

شایان ذکر است، کتاب های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می شوند و هر جلد از کتاب های دوره ای در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد؛ در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است.

 بر اساس این فراخوان، هر مولف باید 3نسخه از اثر خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا 15مهر ماه به دبیرخانه این جایزه به نشانی زنجان، میدان استقلال، ساختمان مرکزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ارسال کند و آثار دریافتی بازگردانده نخواهند شد.

 

برچسب ها :