کد خبر: 44446
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 مهر 1400 - 15:11

داخلی

»

کتاب

مسابقه کتابخوانی «تنها گریه کن» و «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» تمدید شد

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
بنابر اعلام دبیرخانۀ پویش‌های مطالعاتی مرکز رسانه‌ای شیرازه، مسابقۀ کتابخوانی «تنها گریه کن» و «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» تا پنجم آذرماه تمدید شد.
مسابقه کتابخوانی «تنها گریه کن» و «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» تمدید شد

به گزارش لیزنا، این مسابقه کتابخوانی که با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و دفتر نشر معارف و انتشارات حماسه یاران از نوزدهم مردادماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری است، تا پنجم آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شد. جوایز این دورۀ «کتاب و زندگی» ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» که به قلم بهزاد دانشگر نوشته شده، تاریخ شفاهی مهندس نوید نجات‌بخش است که الگویی مناسب برای تلاش و پیشرفت در حوزۀ تولید ملی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این کتاب در 304 صفحه و با قیمت 50 هزار تومان در در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب عدد 4 را به 50005460 پیامک کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

کتاب «تنها گریه کن» نیز نوشتۀ اکرم اسلامی است و زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان را روایت می‌کند. این اثر کوشیده تصویری کوتاه و مختصر از یک عمر زندگی و ولایت‌پذیری و فرمان‌برداری زنی را نمایش دهد که در تاریخ انقلاب رشد کرد و به بانویی اثرگذار تبدیل شده است. انتشارات حماسه یاران این کتاب را در 263 صفحه و با قیمت 45 هزار تومان وارد بازار نشر کرده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب عدد 10 را به 50005460 پیامک کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.