کد خبر: 44491
تاریخ انتشار: شنبه, 24 مهر 1400 - 10:47

داخلی

»

کتاب

باشگاه کتابخوانی 100تایی ها به ایستگاه پایانی رسید

منبع : روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9
باشگاه کتابخوانی 100تایی ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت و ضرورت مطالعه و کتابخوانی و استتفاده مطلوب از اوقات فراغت کرونایی و همچنین افزایش مراجعه به کتابخانه ها در فصل تابستان با مشارکت گسترده مخاطبان برگزار گردید.
باشگاه کتابخوانی 100تایی ها به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش لیزنا ، این برنامه با محوریت فرهنگسرای رویش بعنوان دبیرخانه طرح و با مشارکت 92 کتابخانه از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار گردید.

در این باشگاه تعداد 566 کودک و 1460 نوجوان ثبت نام نمودند  و تعداد 92246 کتاب توسط این کودکان و نوجوانان خوانش شده است همچنین 158 نفر ازنویسندگان و فعالان فرهنگی با انتشار کلیپی از علاقه مندان به حوزه کتاب جهت پیوستن به این باشگاه دعوت بعمل آوردند.

در این طرح کودکان و نوجوانان با مطالعه 40 تا 100 نسخه کتاب به «باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها» پیوستند و عناوین کتاب‌های مطالعه شده را به دبیرخانه باشگاه اعلام کردند.

در پایان تابستان به اعضای باشگاه که ۸۰ تا ۱۰۰ نسخه کتاب مطالعه کرده‌اند کمک‌هزینه خرید دوچرخه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت،‌ همچنین اعضایی که ۶۰ تا ۷۹ نسخه کتاب مطالعه کرده‌اند جایزه نقدی ۷ میلیون ریالی و اعضایی که ۴۰ تا ۵۹ کتاب مطالعه کرده‌اند، جایزه نقدی ۴ میلیون ریالی جایزه خواهند گرفت که در هر گروه ۱۰ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده مراسم اختتامیه این طرح در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور برگزیدگان و خانواده های ایشان و همچنین مدیران ،مسئولین و نویسندگان و شاعران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66080084 تماس بگیرند.