کد خبر: 47577
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مرداد 1402 - 08:33

داخلی

»

کتاب

رمان «تونل زمان» منتشر شد

منبع : لیزنا
رمان «تونل زمان» نوشته «لستر دل ری» از مجموعه رمان‌های کلاسيک نوجوان در قطع رقعی وارد بازار کتاب شد.
رمان «تونل زمان» منتشر شد

به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی،‌ رمان «تونل زمان» نوشته «لستر دل ری» با ترجمه «مهرداد مهدويان» از مجموعه رمان‌هاي کلاسيک نوجوان را منتشر کرد.

اين رمان جزء داستان‌های علمی – تخيلی است که در آن گروهي دانشمند فيزيکدان با سرپرستي دکتر سام ميلر در دانشگاه بنسون به طور کاملا سرّي، در باره فرضيه مخلوط شدن زمان و جاذبه زمين تحقيق مي‌کنند و اين که بتوانند مناظري مربوط به قبل از تولد خود را ببينند. براي تحقق اين فرضيه نياز به دستگاه منقبض کننده زمان دارند که از ميان آن تونلي ايجاد کنند تا مسافر خود را به صدها يا ميليون‌ها سال قبل ببرند. اين گروه در واقع مي‌خواهند مفهوم اصلي زمان را دريابند و معماي زمان و فضا را حل نمايند. باب ميلر پسري هجده ساله است که به همراه دوستش پيپ که پدرش يک دانشمند ديرين شناسي است به دنبال اينکه پدر پيپ به عنوان اولين مسافر دستگاه زمان، به زمان حال برنمي‌گردد با اصرار از سام ميلر مي‌خواهند که آنها را به دنبال مسافر گمشده بفرستد. آنها وارد تونل زمان مي‌شوند و به دنياي دايناسورها قدم مي‌گذارند و اتفاقات جالبي برايشان اتفاق مي‌افتد.

مؤسسه انتشارات قدياني رمان «تونل زمان» نوشته لستر دل ري و ترجمه مهرداد مهدويان را در قطع رقعی با قيمت 48000 هزار تومان در اختيار علاقه‌مندان به مطالعه رمان‌هاي کلاسيک نوجوان قرار داد.