کد خبر: 27205
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 بهمن 1395 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

ASIS & T  مخالف اجرایی شدن تعلیق ویزا برای اتباع از هفت کشور است

منبع : لیزنا
اعضای هیات مدیره انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا (ASIS & T)،  نگرانی عمیق خود را نسبت به دستور اجرایی رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ  مبنی برتعلیق 90 روزه ویزا برای اتباع هفت کشور ابراز کردند.
ASIS & T  مخالف اجرایی شدن تعلیق ویزا برای اتباع از هفت کشور است

  به گزارش لیزنا، رئیس انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا (ASIS & T)، و اعضای هیات مدیره این انجمن نگرانی عمیق خود را نسبت به دستور اجرایی رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ  مبنی برتعلیق 90 روزه ویزا برای اتباع هفت کشور ابراز کردند. به همین منظور این انجمن به سازمان های بی شماری که به این دستور معترض هستند، می پیوندد.

80 سال است که انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا (ASIS & T جستجو برای نظریه های جدید و بهتر، فنون و فن آوری‌های نوین به منظور بهبود دسترسی به اطلاعات، جریان آزاد اندیشه ها و شیوه های اخلاقی تهیه اطلاعات برای منافع بشریت را هدایت می کند. اعضای این انجمن عبارتند از هزاران نفر از محققان، توسعه دهندگان، متخصصان، دانشجویان، و استادان در زمینه علم اطلاعات و فن آوری، که تعداد زیادی از آنها از شهروندان بیش از 50 کشور در سراسر جهان هستند. در مجموع، اعضای انجمن علوم و فناوری اطلاعت امریکا (ASIS & T) از به اشتراک گذاری ارزش های تبادل آزاد اندیشه ها و همچنین آزادی اندیشه، آزادی بیان و آزادی جنبش هایی که  برای هر جامعه فعال مهم هستند، حمایت می کند.

ایالات متحده آمریکا مدت زیادی است که از کمک های علمی، فرهنگی، اقتصادی و دانشجویان و دانش پژوهان بین‌المللی بهره برده است. حوزه علم اطلاعات با حضور دانشجویان و محققان از سراسر جهان تقویت شده است، از جمله کسانی از هفت کشور که  به طور خاص هدف دستور اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده  قرار گرفتند. ما از همکارانمان در کار و در آموزش در ایالات متحده و خارج از کشور، و از تنوع وسیع آنها در عضویت بین المللی انجمن و همکاری و تبادل افکار و اندیشه ها از آن سوی مرزها قدردانی میکنیم. در واقع، منافع اجتماعی و اقتصادی از پیشرفت در علم، فن آوری و نوآوری ثبت شده نشان دهنده این موضوع است. بر این اساس، ما با احترام از رئیس جمهوری محترم، دونالد ترامپ و تیم مدیریتی همراه ایشان می خواهیم در این تصمیم تجدید نظر نمایند.

 برای دیدن متن اصلی اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: