کد خبر: 43695
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 ارديبهشت 1400 - 07:33

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

سومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
سومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با موضوع « کاربردپذیری هستی‌شناسی در آرشیوهای دیداری- شنیداری؛ تولید هستی‌شناسی با نرم‌افزار پروتژه» برگزار می‌شود.
سومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، کمیته اجرایی کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات با بیان این خبر اعلام کرد:  سومین پیش‌نشست آرشیوهای دیداری و شنیداری با موضوع « کاربردپذیری هستی‌شناسی در آرشیوهای دیداری- شنیداری؛ تولید هستی‌شناسی با نرم‌افزار پروتژه» با حضور دکتر رویا پورنقی ، دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی؛ استادیار و معاون مالی و اداری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و دکتر امید قیاسوند، دکترای انفورماتیک پزشکی و بهداشت از دانشگاه ویسکانسین امریکا؛ محقق ارشد در کتابخانه ملی اقتصاد آلمان چهارشنبه،‌ ۵ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فضای ادوب کانکت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران  برگزار خواهد شد.

‌دبیر این نشست سپیده سیروس کبیری ، کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات؛ آرشیویست آرشیوهای صدا و سیما؛ مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره انجمن صیانت از اسناد و محتوای دیداری شنیداری خواهد بود.

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، ششمین کنگرۀ ملی متخصصان علوم اطلاعات را با مجموعه ای از پنل‌های موضوعی مرتبط در پاییز ١۴٠٠ برگزار خواهد کرد. در این کنگره ارتباط و تاثیرگذاری تحول دیجیتال بر علوم اطلاعات از منظرهای مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک  در بستر ادوب کانکت در این نشست شرکت کنند.