کد خبر: 47840
تاریخ انتشار: شنبه, 29 مهر 1402 - 09:00

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان اعلام کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری جنوب کشور

منبع : لیزنا
ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ـ شاخه منطقه جنوب کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان)، روز سه شنبه 23 آبانماه 1402 همزمان با هفته کتاب در شهر شیراز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
فراخوان اعلام کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری جنوب کشور

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ـ شاخه منطقه جنوب کشور از اعضاء پیوسته انجمن کتابداری ایران در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان که تمایل دارند به عنوان کاندیدای هیأت مدیره و یا بازرس، در این دوره از انتخابات شرکت کنند دعوت می‌نماید تا مدارک خود شامل شماره عضویت در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، مشخصات فردی (تصویر کارت ملی و عکس پرسنلی)، خلاصه‌ای از رزومه  علمی ـ حرفه‌ای و فرم تکمیل شده کاندیداتوری را حداکثر تا 12 آبانماه 1402 از طریق رایانامه به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند.

 لازم به ذکر است که اسامی واجدین شرایط و کاندیداهای تأیید شده‌ی نهایی، در تاریخ 15 آبانماه 1402 اعلام خواهد شد.

انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه منطقه جنوب کشور ضمن اعلام این رویداد، از تمامی اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان، کتابداران، کارکنان و حرفه‌مندان این حوزه در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان برای اعلام کاندیداتوری، حضور و شرکت در انتخابات دعوت می‌نماید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  09171191730 (زهرا شاه نظر؛ عضو هیات مدیره و مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه منطقه جنوب کشور) تماس بگیرند.