کد خبر: 38632
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 بهمن 1397 - 16:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتب تخصصی در دانشگاه محقق اردبیلی

منبع : روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی
هفدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتب تخصصی فارسی، عربی و لاتین در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز بکار کرد.
افتتاح نمایشگاه بزرگ کتب تخصصی در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش لیزنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در آئین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه در بحث کتاب و کتابخوانی باید مباحث جدید، صدور انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مباحث دینی و علمی را گسترش دهیم، گفت: مسئولیت ما دانشگاهیان این است که نسل جدید را با مباحث انقلاب و انقلابی گری آشنا کنیم.

وی افزود: در حوزه کتاب و کتابخوانی باید به سمت رمان هایی با موضوع صدور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی بیاوریم.

ابوالفضل بضاعت پور،  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تقدیر از اهتمام همکاران کتابخانه مرکزی دانشگاه مبنی بر برگزاری نمایشگاه ها و ارائه خدمات مطلوب پایگاه های اطلاعاتی، گفت: اگر می خواهیم دانشگاه در حوزه پژوهش موفق عمل کند، یکی از زیرساخت ها پایگاه های اطلاعاتی است که در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی در دانشگاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی دانشگاه ارتباط مستقیمی با دانشجویان دارد، اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه، مشکلات فضای فیزیکی حل شده و ارائه خدمات به دانشجویان بهتر از گذشته صورت گیرد.

حبیب شهبازی شیران، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور سه ناشر بزرگ آوند دانش، چتر دانش و John Wile برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد زمینه دسترسی عموم دانشگاهیان به کتب ناشران و شناساندن آثار معتبر علمی و تازه های پژوهش در زمینه های مختلف علمی، دینی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در حوزه های علوم دین، معارف اسلامی و فلسفه، حقوق، علوم انسانی، علوم پایه، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ریاضی، فنی و مهندسی، علوم رایانه و کشاورزی و منابع طبیعی به بازدیدکنندگان ارائه شده است، افزود: این نمایشگاه تا هجدهم بهمن ماه سالجاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر در محل سالن نمایشگاه کتابخانه مرکزی دانشگاه دایر بوده و کتاب های ارائه شده دارای تخفیف ۱۵ الی ۵۰ درصدی هستند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: