کد خبر: 38648
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 بهمن 1397 - 03:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

با میزبان کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان برگزار می شود

 دو جشنواره دانشجویی ملی در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن

منبع : لیزنا
 مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان از آغاز به کار رسمی دو دبیرخانه مرتبط با دو جشنواره ملی دانشجویی در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان خبر داد.
 دو جشنواره دانشجویی ملی در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن

به گزارش لیزنا، رحمان معرفت در این باره توضیح داد: برای ایجاد انگیزه و ترغیب دانشجویان به مطالعه و خواندن به همت انجمن های علمی دانشجویی گروه علم اطلاعات، گروه گرافیک و گروه زبان و ادبیات فارسی و با کمک کتابداران و کارشناسان علم اطلاعات  کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان دو جشنواره ملی دانشجویی در حوزه کاریکاتور و کاریکلماتور با موضوع کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان  برگزار خواهد شد. دبیرخانه این دو جشنواره آغاز به کار کرده است و این جشنواره ها در اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد.

رحمان معرفت با اعلام این خبر افزود: با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان، انگیزه حضور و مشارکت جدی دانشجویان علم اطلاعات برای برگزاری این جشنواره بیشتر شده است. جشنواره کاریکارتور کتاب، مطالعه و خواندن که در اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد از طریق درگاه Bt.Semnan.ac.ir پذیرای آثار دانشجویان در این حوزه است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به وب سایت رسمی جشنواره (Bt.Semnan.ac.ir ) مراجعه و نسبت به ثبت نام  و ارسال  آثار خود در قالب کاریکاتور با موضوعات کتاب ، مطالعه و خواندن اقدام نمایند.

استادیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان همچنین گفت: جشنواره دوم در حوزه کاریکلماتور است. کاریکلماتور، کاریکاتوری است که با زبان کلمات بیان می شود. جشنواره کاریکلماتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن در اردیبهشت 1398 به میزبانی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق درگاه ckalamator.semnan.ac.ir  نسبت به ارسال کاریکلماتورهای خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

معرفت گفت: به بهترین آثار از نگاه داوران برای هر دو جشنواره به صورت مجزا هدایای نفیسی به عنوان جایزه کاریکاتور و کاریکلماتورهای برگزیده اهداء خواهد شد ضمن آنکه آثار دریافت شده، پس از داوری در یک کتاب منتشر خواهد شد.

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان یادآور شد: انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و گرافیک دانشگاه سمنان بازوان اجرایی این همایش هستند و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان نیز از برگزاری این جشنواره حمایت می کنند .

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: