کد خبر: 42047
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1399 - 10:23

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

زمان فراخوان طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
دفتر پژوهش و آموزش نهاد از انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی مورد نیاز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تاریخ یازدهم مرداد ماه از طریق سامانه «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» خبر داد.
زمان فراخوان طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد

به گزارش لیزنا، دفتر پژوهش و آموزش نهاد از انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی مورد نیاز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۹۹، در تاریخ یازدهم مرداد ماه خبر داد. این فراخوان از طریق سامانۀ «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به نشانی http:/rpm.iranpl.ir منتشر خواهد شد.

در این فراخوان شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران) می‌توانند پیشنهاده‌های خود را بر اساس درخواست‌نامه‌ (آر. اف. پی) تنظیم و تا ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ ارسال کنند.

طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ نهاد در دامنه‌های موضوعی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، مدیریت، مهندسی صنایع، جامعه‌شناسی، مالی و اقتصاد، علوم رفتاری، ترویج علوم و به‌کارگیری فناوری، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، طراحی داخلی و سیاست‌گذاری خواهد بود.

گفتنی است، فراخوان طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف برآوردن نیازهای پژوهشی این حوزه خدمتی- مدیریتی و دستیابی به راهکارهای سنجیده، همچنین در جهت حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسئله‌محور از طریق تمهید فرصت‌های برابر، شفاف‌سازی فرایند و گزینشِ مبتنی بر رقابت عادلانه، منتشر می شود. پیش از این و طی فراخوان منتشر شده در سال ۹۷، بیش از ۸۰ پیشنهاده از ۴۰ دانشگاه، پژوهشکده و مراکز مختلف علمی- پژوهشی دریافت شد و پس از داوری، ۱۵ طرح پژوهشی به عنوان طرح‌های پژوهشی نهاد در سال ۱۳۹۸ انتخاب و معرفی شد.