کد خبر: 42577
تاریخ انتشار: شنبه, 17 آبان 1399 - 12:30

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

تداوم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی یزد تا 22 آبان‌ماه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: با ادامه شرایط حاد کرونایی در استان یزد و با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی کتابخانه‌های استان یزد به مدت یک هفته دیگر و تا روز 22 آبان‌ماه تعطیل هستند.
تداوم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی یزد تا 22 آبان‌ماه

به گزارش لیزنا، حامد عطارها، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد گفت: با توجه به تداوم شرایط حاد کرونایی در استان یزد و وضعیت قرمز حاکم بر استان، با تصمیم مجدد ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، تمامی کتابخانه های عمومی استان یزد در هفته جاری از روز 17 تا 22 آبان تعطیل هستند.

وی افزود: این تصمیم به دلیل تداوم اوج‌گیری بیماری کووید 19 در استان یزد طی هفته‌های اخیر و سیر صعودی مبتلایان بیماری گرفته شده و کتابخانه‌های عمومی استان یزد  همراه با سایر مراکز آموزشی و فرهنگی امکان ارائه خدمات حضوری را ندارند.

به گفته معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، فعالیت فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌ها در هفته جاری نیز در فضای مجازی ادامه خواهد داشت و همکاران کتابدار، میزبان اعضای خود در صفحات مجازی کتابخانه‌ها هستند.

عطارها ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط حاضر، کتابخانه‌ها در آینده‌ای نزدیک مجدداً به روی اعضا و مراجعان باز شوند و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای بپردازند.