کد خبر: 42605
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 آبان 1399 - 14:17

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

آموزش راه اندازی کسب و کار فرهنگی

منبع : روابط عمومی فرهنگسرای سرو
آموزش مجازی کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان و ترویج خوداتکایی در خانه فرهنگ گلها راه اندازی می شود.
آموزش راه اندازی کسب و کار فرهنگی

به گزارش لیزنا،  برنامه «گلخانه نواوری» با موضوع آموزش مجازی کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی و با هدف توانمندسازی شهروندان علاقمند به راه اندازی و ایده پردازی در این زمینه از سوی خانه فرهنگ گلها شروع به کار خواهد کرد.

رویا فتحی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 و رئیس فرهنگسرای سرو ضمن اعلام این خبر گفت: کسانی که علاقمند به ایده پردازی و یا بهره گیری از توانمندی های خود و استفاده از فرصت های بکری که شبکه های اجتماعی در اختیارشان می گذارد می خواهند کسب و کار فردی و خانوادگی راه اندازی کنند بدون محدودیت جغرافیایی می توانند با این برنامه همراه گردند.

وی افزود ترویج فرهنگ خوداتکایی و بهره وری از فرصت های فناوری اطلاعات، خودشکوفایی و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و همچنین توانمندسازی مخاطبان با دانش فنی لازم برای راه اندازی استارت آپ های شخصی خودشان از رویکردهای اصلی این برنامه هستند.

ضمنا برنامه گلخانه نوآوری این امکان را برای شرکت کنندگان فراهم می آورد که از مرحله ایده پردازی تا سود رسانی خدمت یا کالای فرهنگی و آموزشی‏شان از راهنمایی و نظارت آنلاین یک تیم از کارشناسان کارآزموده بهره مند گردند.

گفتنی است علاقمندان برای استفاده از این آموزش‏ها می توانند به اینستاگرام خانه فرهنگ گلها به نشانی golha.khanehfarhang   مراجعه کنند.

برچسب ها :