کد خبر: 43453
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 اسفند 1399 - 10:01

داخلی

»

گزارش

کارگاه آموزشی مقاله نویسی (مقدماتی) برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی مقاله نویسی (مقدماتی) با همکاری اتحادیه انجمن های علم اطلاعات و دانش شناسی کشور و کتابخانه مرکزی خوزستان  دانشگاه شهید چمران در فضای اسکای روم برگزار شد.
کارگاه آموزشی مقاله نویسی (مقدماتی) برگزار شد

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی مقاله نویسی (مقدماتی) در روز شنبه 23 اسفند ماه 1399 از ساعت 17 تا 20 در آدرس اسکای روم انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی با همکاری اتحادیه انجمن های علم اطلاعات و دانش شناسی کشور و کتابخانه مرکزی خوزستان  دانشگاه شهید چمران در فضای اسکای روم به نشانی  https://www.skyroom.online/ch/scufarhangi/maghaleh  با تدریس محمد رضا شکاری دانشجوی دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

محمدرضا شکاری مدرس دانشگاه شهید چمران در زمینه مقاله نویسی گفت: ما به نوشتن نیاز داریم تا اشتهای ما در نگارش حفظ و تقویت شود. ما برای اثبات خود برای شناساندن خود برای برقراری ارتباطات گسترده باید اصول نگارش را فرا گیریم و اینها نشان میدهد که نوشتن تا چه حد می‌تواند در زندگی هر فرد کارساز باشد.

شکاری در زمینه جزئیات این کارگاه گفت: یک نوشته خوب باید ویژگی هایی داشته باشد:1. از حیث محتوا و مفهوم پیام 2. سبک نگارش و آیین درست نویسی و...

وی در ادامه صحبت هایش به سبک مهارت در نگارش و جایگاه و اهمیت نگارش و پژوهش در دنیای امروز را پرداخت و در ادامه 20 جرء یک مقاله علمی را بیان کرد و هر مورد را به طور کامل مطرح کرد.

وی در پایان گفت: ما در طول زندگی هرچقد هم که متکلم قهاری باشیم باز هم به نوشتن نیاز داریم . هر نوشته ی خوب باید از دو جنبه مفهوم و محتوا پیام و به لحاظ سبک نگارش و آیین درست نویسی وضعیت مناسبی داشته باشد.همچنین نگارش و پژوهش همواره با موانعی رو به رو بوده است که یک پژوهشگر لازم است بر آنها چیره شود.

گزارش: ریحانه بیزخی،  کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان