کد خبر: 24911
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 مرداد 1395 - 13:35

داخلی

»

اخبار کتاب

در نوبت چاپ دوم

انتشارات قدیانی «10 قصه از امام رضا (ع)» را تجدید چاپ کرد

منبع : لیزنا
 "10 قصه از امام رضا " به روایت " مژگان شیخی" و تصویرگری" حسام الدین طباطبایی" در نوبت چاپ دوم وارد بازار کتاب شد.
انتشارات قدیانی «10 قصه از امام رضا (ع)» را تجدید چاپ کرد

 به گزارش لیزنا، زنددگی امام‌های ما شیعیان پر از حادثه‌های پند آموز است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگواران آشنا می‌کند. این مجموعه همراه با تصویرهای زیبا، شما را با گوشه هایی از زندگی امام رضا (ع) آشنا می‌سازد. این مجموعه شامل ده قصه از امام رضا(ع) با عناوین زیر است:

 

سیب‌های گاز زده، یک درس تازه، غریبه‌ی آشنا، گنجشک چه می‌گفت؟، قرض عبدالله، صیاد و آهو، درخت بادام، نماز باران، پیراهن یادگاری، مسافران مدینه

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب " 10 قصه از امام رضا(ع)" را به روایت "مژگان شیخی" و تصویرگری" حسام الدین طباطبایی" در نوبت چاپ دوم، تیراژ 1650 نسخه، قیمت 25000 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسسه انتشارات قدیانی، براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: