کد خبر: 24945
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 مرداد 1395 - 21:11

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار یادداشت رهبر معظم انقلاب بر روی کتاب تن تن و سندباد

منبع : لیزنا
از یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی کتاب تن تن و سندباد اثر محمد میرکیانی صبح دوشنبه 18 مرداد 95 در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
انتشار یادداشت رهبر معظم انقلاب بر روی کتاب تن تن و سندباد

 به گزارش لیزنا، محمد میرکیانی برای اولین بار در این کتاب شخصیت داستان‌های غربی را در مقابل شخصیت‌های داستانی مشرق زمین قرار داده و داستانی جدی را با استفاده از یک جریان نگارشی طنز روایت کرده تا تأثیر بیشتری بر روی قشر سنی نوجوان بگذارد.

  

داستان کتاب «تن تن و سندباد» داستانی پرکشش است و بنابر تأیید کسانی که تا به امروز آن را مطالعه کرده‌اند از نظر نگارش و ساختار خواندنی است. بحث استقلال، پایداری و ایستادگی در برابر بیگانگان که در ساختار این کتاب به آن توجه شده، چندان که باید و شاید در مرکز توجه مخاطبان قرار نگرفته. در حالی که این بحث با توجه به اتفاقات اخیر جهان و منطقه خاورمیانه یکی از رموز تازگی و ماندگاری کتاب «تن تن و سندباد» است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: