کد خبر: 25173
تاریخ انتشار: شنبه, 20 شهریور 1395 - 08:24

داخلی

»

اخبار کتاب

«کیشوندان و مهارت‌های زندگی» به چاپ رسید

منبع : لیزنا
کتاب "کیشوندان و مهارت‌های زندگی" اثر الهه حسن‌پور و ابراهیم رضوانی" در نوبت چاپ اول در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
«کیشوندان و مهارت‌های زندگی» به چاپ رسید

 به گزارش لیزنا، مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از توانایی‌هایی ست که زمینه سازگاری و رفتار مفید و مثبت را فراهم می‌آورد و در پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز و خشونت، بی بند و باری جنسی، خودکشی، تقویت اعتماد به نفس، کاهش سوء مصرف مواد مخدر و دخانیات، مقابله با فشارها و استرس‌ها و برقراری روابط مؤثر اجتماعی تأثیر شگرفی دارد.

 

هدف کتاب کیشوندان کسب مهارت‌های زندگی و ارتقاء بهداشت روان است. در این کتاب مهارت‌های درست زندگی، فعالیت‌های گروهی و فرزندپروری و... را به ما آموزش می‌دهد و در پایان کتاب با طرح سوالاتی مهارت تصمیم‌گیری، حل مسأله، خودآگاهی،ایجاد و حفظ روابط بین فردی، برقراری ارتباط مؤثر، مقابله با هیجان و استرس به خواننده آموزش داده می‌شود.

 

انتشارات قدیانی، کتاب "کیشوندان و مهارت‌های زندگی" اثر "الهه حسن‌پور" و" ابراهیم رضوانی" را در نوبت چاپ اول، تیراژ 3000 نسخه با قیمت 12500 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

 

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: