کد خبر: 25388
تاریخ انتشار: دوشنبه, 19 مهر 1395 - 11:03

داخلی

»

اخبار کتاب

بخش بین‌الملل جشنواره مروجان کتاب‌خوانی فعال شد

منبع : لیزنا
با راه‌اندازی بخش بین‌الملل سومین جشنواره‌ی تقدیر، پوستر مروجان کتاب‌خوانی به زبان انگلیسی منتشر شد.
بخش بین‌الملل جشنواره مروجان کتاب‌خوانی فعال شد

 به گزارش لیزنا، در این دوره از جشنواره‌ی تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی،برای نخستین‌بار، بخش بین‌الملل راه‌اندازی شده است.

 به گفته‌ی محسن حاجی زین‌العابدینی،  برای مروجان کتاب‌خوانی میان فارسی‌زبان‌های خارج از کشور هم در بخش بین‌الملل، فعالیت‌هایی را صورت گرفته است. بر این اساس، «گروه‌ها و افراد فارسی‌زبان در خارج از کشور»، «گروه‌ها و افراد خارجی فعال مروج کتاب در ایران»، «کشورهای فارسی ‌زبان یا دارای جمعیت‌های بزرگ فارسی ‌زبان؛ افغانستان، تاجیکستان، هندوستان و ...» هم می‌توانند ایده‌ها و برنامه‌های انجام شده در ترویج کتاب‌خوانی را برای ما ارسال کنند و در این جشنواره مشارکت کنند.


تاکنون دویست  طرح و ایده‌ی خلاقانه به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود تا بیستم مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار، این تعداد افزایش پیدا کند. گفتنی است به دلیل همزمان شدن آخرین مهلت ارسال آثار با تاسوعای حسینی علاقمندان تا روز شنبه 24 مهر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.


علاقه‌مندان به شرکت در سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و 1395 از طریق رایانامه (پست الکترونیکی) یا پست به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند. ایمیل جشنواره به این نشانی  
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید قابل دسترس هست. 

 این فراخوان به همراه فرم شرکت در آن از وبگاه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به نشانی www.ilisa.ir  قابل دریافت است.  

ن. افقی
|
Germany
|
1395/07/20 - 10:04
0
1
با سلام آیا میتوان به عنوان فرد علاقه مند به کتاب وکتابخوانی در جشنواره شرکت نمود؟ فعالیتهای اینجانب در حد هدیه دادن کتاب در مناسبتهای زمانی مختلف ( نوروز / روز تولد/ . . ) به کودکان / نوجوانان/جوانان. . . . اهدای کتابهای تخصصی به کتابخانه مدیریت حفظ نباتات استان کرمان در زمان بازنشستگی میباشد.علاقه مند به فعالیتهای مربوط به کتاب و کتابخوانی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: