کد خبر: 25424
تاریخ انتشار: شنبه, 24 مهر 1395 - 16:41

داخلی

»

اخبار کتاب

26 مهر ماه

از کتاب «تفسیر موضوعی قرآن کریم چیستی و الزامات» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
به همت معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق علیه السلام روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۵ مراسم رونمایی از کتاب «تفسیر موضوعی قرآن کریم چیستی و الزامات» در کتابخانه دانشگاه برگزار خواهدشد.
از کتاب «تفسیر موضوعی قرآن کریم چیستی و الزامات» رونمایی می‌شود

 به گزارش لیزنا، کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم چیستی و الزامات، ششمین کتاب از مجموع آثار حضرت استاد آیت الله مهدوی کنی قدس‌سّره است که به همت انتشارات دانشگاه امام‌صادق علیه‌السلام منتشر شده است.

این اثر فاخر مجموعه ای از تقریرات درسی حضرت آیت الله مهدوی کنی قدس سره است که برای دانشجویان مقطع دکتری رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق علیه السلام با عنوان تفسیر موضوعی قرآن کریم ارائه شده و توسط آقایان دکتر محمد جانی پور و دکتر نادر جعفری هفت خوانی تدوین و گردآوری شده است.

 

روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۵ مراسم رونمایی از کتاب «تفسیر موضوعی قرآن کریم چیستی و الزامات» در کتابخانه دانشگاه برگزار خواهدشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: