کد خبر: 25677
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آبان 1395 - 14:41

داخلی

»

اخبار کتاب

مسجدجامعی:

صالحی امیری گزینه مناسبی برای وزارت ارشاد

منبع : لیزنا
مسجدجامعی گفت: صالحی امیری، که تجربه مدیریت فرهنگی در کتابخانه ملی را دارد و در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی فرهنگی صاحب تالیف است، گزینه‌ای مناسب برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
صالحی امیری گزینه  مناسبی برای وزارت ارشاد

 به گزارش لیزنا، احمد مسجدجامعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از کلیدی ترین دستگاه های کشور است و جایگاه ویژه‌ای در مجموعه مناسبات کشور دارد.

آن هایی که فکر می کنند، این وزارتخانه در حاشیه است اشتباه می کنند، زیرا فرهنگ و ارشاد اسلامی با انسان و عاطفه سر و کار دارد. 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارتخانه گفت و گو، فروتنی، ادب و بردباری است و مدیران فرهنگی در این حوزه، از این گفت و گوها متاثر می‌شوند و عمق پیدا می کنند و زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می گیرند.

 صالحی امیری، که تجربه مدیریت فرهنگی در کتابخانه ملی را دارد و در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی فرهنگی صاحب تالیف است، گزینه‌ای مناسب برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 امیدوارم بتواند پس از کسب رای اعتماد، با تعامل و گفت و گو، آرامش و اطمینان را در جامعه فرهنگی و هنری تقویت کند.»

 

کتابدار انجمنی
|
iran
|
1395/08/13 - 12:08
1
1
تبریک فراوان به آقای صالحی گرانقدر و بزرگوار انشالله که قدمتان برای کتابدارن پر خیر و برکت باشد خدایی که یادتان هست یارتان باد
کتابدار ایرانی
|
Iran
|
1395/08/10 - 12:31
3
4
موافقم، ایشان گزینه خیلی خوبی هستند
بی نام
|
Belgium
|
1395/08/10 - 07:18
0
3
آقای مسجد جامعی کاش نگاهی به کارنامه ی مدیریتی روسای پیشین کتابخانه ی ملی می انداختید،بعد چنین انتخابی را جایز می دانستید.وزارت فرهنگ و ارشاد باید به مسایل فرهنگی ایران در حوزه ی ملی و معرفی آن در سطح بین المللی بپردازد.نباید مسایل سیاسی و امنیتی بر آن سایه بیندازد.
بی نام
|
Belgium
|
1395/08/10 - 07:13
1
2
وزارت فرهنگ و ارشاد نیاز به وزیری دارد که کارنامه ی مدیریتش در حوزه های فرهنگی درخشان باشد، کاش جناب آقای روحانی در این فرصت باقیمانده به جای رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال برای تحصیل کرده های بیکار،گزینه ی مناسب تری را برای این وزارتخانه معرفی می کرد.وزارت ارشاد محیطی کاملافرهنگی است که نباید آن را با دیدگاه های سیاسی و امنیتی اداره کرد.باید به فکر ارتقای فرهنگ و معیشت مردم بود.
021
|
Iran
|
1395/08/09 - 15:50
4
7
باسلام واحترام ماکتابداران کتابخانه های عمومی خیلی خوشحال هستیم که جناب اقای صالحی امیری به مجلس معرفی شده اندازخداوندمنان خواهانیم که موفق وپیروز باشن
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: