کد خبر: 25682
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 آبان 1395 - 09:04

داخلی

»

اخبار کتاب

چاپ مجدد کتاب «جامعه‌شناسی خانواده»

منبع : لیزنا
کتاب «جامعه‌شناسی خانواده» نوشته‌ی دکتر شهلا اعزازی، توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان تجدید چاپ شد.
چاپ مجدد کتاب «جامعه‌شناسی خانواده»

  به گزارش لیزنا، نویسنده در بخشی از پیشگفتار کتاب چنین نوشته است: «در ایران نگرشی مثبت نسبت به خانواده وجود دارد، آن را بهترین مکان برای زندگی افراد می‌دانند و تدابیری در جهت پایداری و تداوم آن می‌اندیشند. این نگرش مثبت امری عمومی و مطلوب است. اما اطلاعات در مورد واقعیات زندگی خانوادگی بسیار ناچیز است.

این کمبود زمانی که سعی در ارائه الگویی در جهت حفظ و پایداری خانواده می‌شود، بیشتر به چشم می‌خورد. رسانه‌ها، بخصوص تلویزیون در تلاشهای خود برای حفظ خانواده، الگوهایی را ارائه می‌دهند که هرچند زمانی مطلوب و مفید بودند، اما با توجه به ویژگیهای اجتماعی کنونی قابل اجرا نیستند و درنتیجه از قصد اصلی یعنی بهبود روابط خانوادگی دور می‌شوند.

 همین امر در مورد الگوهای خانوادگی ارائه شده در کتابهای درسی مدارس نیز صادق است. قصد این کتاب ارائه تاثیرات متقابل جامعه و خانواده برروی یکدیگر و شناخت ویژگیهای خانواده‌ی کنونی است.»

کتاب «جامعه‌شناسی خانواده» نوشته‌ی دکتر شهلا اعزازی، توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان با قیمت 20000 تومان تجدیدچاپ شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: