کد خبر: 26129
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 آذر 1395 - 12:17

داخلی

»

اخبار کتاب

با آغاز هفته سوم «پاییزه کتاب» مشخص شد

پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌های پاییزه کتاب در تهران، مشهد و اهواز

منبع : لیزنا
تا کنون کتاب‌فروشی‌های استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.
پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌های پاییزه کتاب در تهران، مشهد و اهواز

 به گزارش لیزنا، در طرح پاییزه کتاب، تاکنون استان تهران با فروش64 هزار و 738 جلد کتاب پرفروش‌ترین استان شناخته شده است .

 استان های خراسان رضوی و خوزستان جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. کتاب‌فروشی‌های استان های خراسان رضوی با مشارکت 61 کتابفروشی و خوزستان با مشارکت 20 کتابفروشی فعال در طرح«پاییزه کتاب» تاکنون جزو  پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.

همچنین کتاب‌فروشی های «رشد»، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» و «کتاب رشد (شعبه نادری )» از اهواز و کتابفروشی‌های «شهر کتاب»، «کتاب آبان» و «پرديس كتاب» مشهد، تاکنون جزو  پرفروش‌ترین کتابفروشی بر اساس کتاب شناخته شدند.

 

پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌های تهران، کتابفروشی «شهر كتاب مركزي» و «نمايشگاه كتاب كودك»  است که هر یک به ترتیب با 3 هزار و 812 جلد کتاب و 3 هزار و 787 جلد فروش، در جایگاه‌های هشتم و نهم این طرح قرار گرفته‌اند.

در طرح پاییزه کتاب امسال، تاکنون332 هزار و 469 جلد کتاب با مشارکت 604 کتابفروشی فعال از سراسر کشور  از سوی 128 هزار و 246 نفر خریداری شده است که 20 تا 25 درصد مبالغ این کتاب‌ها در قالب اعطای یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: