کد خبر: 26156
تاریخ انتشار: شنبه, 13 آذر 1395 - 09:28

داخلی

»

اخبار کتاب

نامزدهاي نهايي جشنواره نقد كتاب در بخش داستان و شعر معرفی شدند

منبع : لیزنا
مقاله های راه یافته به مرحله نهایی سیزدهمین  دوره جشنواره نقد کتاب در بخش ادبیات داستانی و شعر معرفی شدند.
نامزدهاي نهايي جشنواره نقد كتاب در بخش داستان و شعر معرفی شدند

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب 92 مقاله در بخش ادبیات داستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تاکنون داوری این آثار در دو مرحله انجام شده و 4 مقاله راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره مشخص شده‌اند.

مقاله‌های راه یافته به مرحله نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب در بخش ادبیات داستانی شامل مقاله‌های«بحثی در ساختار و پژوهش تاریخ ادبیات داستانی ایران، نوشته فرزام حقیقی»، «سین مثل سودابه در چهارچوب گونة ادبی کارآگاهی نوشته محمد راغب»، «نقد و تحلیل رمان چراغ ها را من خاموش می کنم از منظر زبان و جنسیت نوشته ملاحت نجفی عرب» و «ناهمخوانی دوره و نوشتار (بررسی و نقد رمان کریستین و کید) نوشته عصمت اسماعیلی و سیّد رزاق رضویان» است.

همچنین، در گروه  شعر  از میان 45  اثر ارسال شده به جشنواره، 3  مقاله «از فقدان معیار و روش تا سیمرغ شعر مدرن فارسی: نقدی بر گزیده شعر صد شعر نو فارسی  نوشته مهدی دادخواه تهرانی»، « شعر نو در ترازو: مروری بر کتاب شعر نو در ترازوی تأویل نوشته عبدالرسول شاکری» و «در جست‌و‌جوی زیبایی: نقد نو بر نقد نو نوشته فرزاد مروّجی» به مرحلة نهایی این دوره از جشنواره راه یافتند.

نتایج نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب در هفته پایانی آذرماه مشخص و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: