کد خبر: 27179
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 09:40

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نمایشگاه کتاب در کاشان

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران دومین نمایشگاه کتاب کاشان را برگزار می‌کند.
برگزاری نمایشگاه کتاب در کاشان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان درشهر کاشان برگزار می‌شود.

دردومین دوره نمایشگاه کتاب کاشان 295 ناشرازسراسرکشور39 هزار و 600 عنوان کتاب را در170 غرفه عرضه می‌کنند. دربخش فروش متمرکز برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند کتاب‌هایی از 40 ناشر عرضه می‌شود.

مبلغ 3 میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقردرنمایشگاه در اختیار بازدید‌کنندگان قرار می‌گیرد. با هماهنگی‌های به عمل آمده بن‌های الکترونیکی که در نمایشگاه  توزیع می‌شود تا پس از یک هفته از مدت نمایشگاه نیز در تعدادی از کتاب‌فروشی‌های منتخب سطح شهر اعتبارخواهد داشت.

مشاعره و شب شعر با حضوراسماعیل آذر، جشن امضای کتاب، نشست‌های نقد و بررسی کتاب، شب شعر با حضور سعید بیابانکی، رونمایی کتاب، نشست ادبیات مقاومت افغانستان با محوریت شهدای مدافع حرم، جنگ شادی کتاب کودک، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا می‌شود.

دومین نمایشگاه کتاب کاشان از تاریخ 13 تا 18 بهمن در محل مصلی نماز جمعه این شهر، از ساعت  9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: