کد خبر: 27247
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 00:05

داخلی

»

اخبار کتاب

معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی

تلاش می‌کنیم تا عدالت در حوزه‌های مختلف هنری و استانی رعایت شود

منبع : لیزنا
سیدهادی حسینی، در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران، تضارب آرا و اختلاف سلیقه را در راستای بهبود وضعیت فرهنگی موثر دانست.
 تلاش می‌کنیم تا عدالت در حوزه‌های مختلف هنری و استانی رعایت شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: امام راحل با پایداری، مقاومت و ایستادگی مردم را با خود همراه کرد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

 وی با بیان این که معتقدیم اگر سخنان مکتوب نشود عظمت موضوعات ناشناخته باقی می‌ماند افزود: خداوند هم  ارسال رسل را با کتاب‌های آسمانی انجام داد.

حسینی اخلاق را یکی از ارکان های توسعه در جامعه دانست و گفت: متاسفانه این امر تا اندازه‌ای در جامعه مغفول مانده است.

وی ابراز داشت: حوزه تربیت، کودک و نوجوان باید در مازندران به شکل قوی تری شکل گیرد که البته باید نحوه توزیع و نشر کتاب نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

حسینی با بیان این که باید در حوزه کتاب، اقتصاد را فعال کنیم گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همدلی، همکاری و پرهیز از چالش های بی‌فایده است.

وی ادامه داد: جهش در حوزه فرهنگ ‌نیازمند همکاری  و همدلی است چرا که در این حوزه خطر تهاجم جدی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تضارب آرا و اختلاف سلیقه را در راستای بهبود وضعیت فرهنگی موثر دانست و گفت: تلاش می کنیم تا عدالت در حوزه‌های مختلف هنری و استانی رعایت شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 16 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 13 تا 19 در کیلومتر 3 جاده ساری- قائمشهر ، مجتمع نیاوران  پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: