کد خبر: 28014
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 فروردين 1396 - 20:43

داخلی

»

اخبار کتاب

رئیس دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی فارابی خبر داد

دریافت نهمین آثار جشنواره فارابی به شکل الکترونیکی

منبع : لیزنا
رئیس دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: دبیرخانه نهمین جشنواره بین­‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی از اوایل اسفند ماه کار خود را برای دریافت آثار پژوهشگران آغاز کرده است.
 دریافت نهمین آثار جشنواره فارابی به شکل الکترونیکی

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین میرزایی گفت: تاکنون هشت دوره جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری یونسکو، آیسسکو و بنیاد ملی نخبگان برگزار شده و این دوره نیز دبیرخانه از اسفندماه با دریافت آثار کار خود را آغاز کرده است.
وی گفت: در این دوره جشنواره همانند دوره‌های قبل آثار پژوهشی شامل گزارش نهایی پژوهش، کتاب، رساله دکتری و پایان­ نامه کارشناسی­ ارشد در 12 گروه علمی دریافت می­‌شود و در بخش بین‌الملل نیز دریافت آثار حوزه اسلام­‌شناسی و ایران‌شناسی در دستور کار دبیرخانه جشنواره است.
میرزایی افزود: اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بهمن ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران با موفقیت به کار خود پایان داد و امید است اختتامیه دوره نهم نیز پس از دریافت آثار و ارزیابی در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فارابی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1396 است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت  جشنواره فارابیثبت نام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: