کد خبر: 28044
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 فروردين 1396 - 17:04

داخلی

»

اخبار کتاب

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه کتابخوانی «ریحانه»

منبع : لیزنا
مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ کتابخوانی ریحانه با هدف مطالعه کتابی درباره حضرت زهرا (س) تا پایان فرودین‌ماه ۹۶ تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه کتابخوانی «ریحانه»

 به گزارش لیزنا، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به‌نشر(آستان قدس رضوی) با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده بانوان و دختران از مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه» مهلت ارسال آثار به مدت دو هفته و تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ تمدید شد.

وی با بیان این‌که این مسابقه ویژه بانوان و دختران در پنج بخش مختلف و برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان، عموم و بین‌الملل تدارک دیده شده، اظهار کرد: یادداشتی بر کتاب، پیامک، دلنوشته، بهترین بخش کتاب و عکس محتوایی محورهای اصلی مسابقه کتابخوانی «ریحانه» است.

به گفته مدیرعامل انتشارات به‌نشر، در این مسابقه از ارائه سوالات چهارجوابی و پاسخنامه‌ای پرهیز شده و هدف مطالعه کتابی از حضرت زهرا(س) توسط شرکت کنندگان است.

سعیدی با اشاره به این‌که آستان قدس رضوی تعدادی کتاب مرتبط با سیره حضرت زهرا(س) از ناشران مختلف را به‌عنوان منابع پیشنهادی برای شرکت در این مسابقه اعلام کرده، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از تمام کتاب‌ها و منابع منتشر شده و مرتبط با حضرت زهرا(س) استفاده کنند و محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد.

وی گفت: این مسابقه از ۲۵ بهمن‌ماه همزمان با ایام دهه فاطمیه شروع شده و مهلت ارسال آثار از ۱۴ فروردین‌ماه به ۳۱ فروردین‌ماه افزایش یافته است.

فاطمه حجازی
|
Iran
|
1396/01/19 - 14:38
0
0
سلام لطفا مشخصات کامل کتاب را بفرمایید و اینکه چطور و از کجا کتاب را تهیه کنم؟
آیا فایل pdf آن موجود است؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: