کد خبر: 28067
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 فروردين 1396 - 13:53

داخلی

»

اخبار کتاب

معاون اجرایی نمایشگاه خبر داد

افزایش فضای رفاهی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
معاون اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به آماده‌سازی نهایی سازه‌های رفاهی نمایشگاه اظهار کرد: : فضای رفاهی و خدماتی نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.
افزایش فضای رفاهی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد گفت: کار ساخت و آماده‌سازی سازه‌های شرکت پست، غرفه‌های اطلاع‌رسانی رایانه‌ای و غرفه‌های پلیس رو به پایان است و از هفته آینده آماده تحویل برای تجهیز هستند.

وی افزود: فروشگاه شهروند نیز در حال تجهیز فروشگاه است و به زودی برای ارائه خدمات بازگشایی خواهد شد.

اسماعیلی‌راد از افزایش برخی فضاهای نمایشگاه نسبت به دوره گذشته خبر داد و گفت: فضای نمازخانه و استراحت‌گاه‌های بازدیدکنندگان نسبت به سال‌های قبل افزایشی قابل توجهی پیدا کرده است.

معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اقدامات انجام شده برای میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه نیز گفت: جانمایی غرفه ایتالیا در سالن ملل به تصویب نهایی رسیده است و در آینده نزدیک تیمی از کشور میهمان برای تجهیز غرفه در محل نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی همچنین از برگزاری جلسه با قائم مقام و معاونان شهردار تهران گفت: در این جلسه درباره موضوعات ترافیکی و عمرانی نمایشگاه کتاب بحث و بررسی شد که تصویب نهایی آن‌ها به جلسه بعدی موکول شد.

بر اساس این گزارش، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: